spatiu de joaca on line, povesti, desene animate, muzica si jocuri, ultimul an de gradi, primul an de scoala

sâmbătă, 29 decembrie 2012

Serbare de Craciun, la scoala

Prima mea serbare de Craciun, la scoala.



Alta viata. Alte reguli... parca ceva mai blande. 
Am stat cu totii in fata clasei, parintii in banci, iar  noi am turuit cat ne-a tinut gura.... Se pare ca am avut ceva haz, din moment ce parintii erau cu totii veseli si emotionati. 














Iar la momentul "engleza" ..... am facut spectacol.
Doamna noastra de engleza este, cum spun parintii, o mare profesionista, e blanda si foarte, foarte amuzanta. Am cantat, am dansat, am gesticulat ca niste artisti la teatru. Parintii nostri au aplaudat si au cantat cu noi, le-au felicitat pe doamne... apoi am primit si cadouri...

----------------------------------------------------------------------

Intram in vacanta. Avem teme, dar ne vom si distra.

La multi ani, doamnei Andrei, invatatoarea noastra!
La multi ani, doamnei de engleza!
La multi ani, colegi si parinti!

Sa ne vedem cu bine in semestrul urmator.


Ps. Nu am spus nimic de FB-urile din carnet, observati, sunt modest. Ele stau acolo cumintele, le asteapta pe cele din semestrul II. ;-) See u!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu