spatiu de joaca on line, povesti, desene animate, muzica si jocuri, ultimul an de gradi, primul an de scoala
Loading...

luni, 16 ianuarie 2012

Mami, la ce scoala voi merge?

mai e foarte, foarte putin si voi pasi pentru prima oara in viata mea, intr-o scoala.
nici nu imi pot imagina cum o fi...
locuiesc in Giulesti Sarbi si mi-as dori sa invat undeva aproape de casa, nu imi place sa ma trezesc de la ora 6 in fiecare dimineata. :-(
dar mi-a spus mie o prietena, nu-i spun numele, persoana importanta... ca doamna ei mai trage copiii de par. :-(
asa ca nu mai vreau la o scoala aproape de casa.
mama mi-a vorbit despre  "step by step". e o scoala unde .. ma joc. dar invat in timp ce ma joc. iu-hu-huuuu! pare a fi locul cel mai potrivit pentru mine.
saptamana asta mama va merge sa vada cum e si apoi ma ia si pe mine.
merita sa ma scol mai devreme, numai sa imi ramana carliontii la locul lor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu