spatiu de joaca on line, povesti, desene animate, muzica si jocuri, ultimul an de gradi, primul an de scoala

luni, 16 ianuarie 2012

Mami, la ce scoala voi merge?

mai e foarte, foarte putin si voi pasi pentru prima oara in viata mea, intr-o scoala.
nici nu imi pot imagina cum o fi...
locuiesc in Giulesti Sarbi si mi-as dori sa invat undeva aproape de casa, nu imi place sa ma trezesc de la ora 6 in fiecare dimineata. :-(
dar mi-a spus mie o prietena, nu-i spun numele, persoana importanta... ca doamna ei mai trage copiii de par. :-(
asa ca nu mai vreau la o scoala aproape de casa.
mama mi-a vorbit despre  "step by step". e o scoala unde .. ma joc. dar invat in timp ce ma joc. iu-hu-huuuu! pare a fi locul cel mai potrivit pentru mine.
saptamana asta mama va merge sa vada cum e si apoi ma ia si pe mine.
merita sa ma scol mai devreme, numai sa imi ramana carliontii la locul lor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu