spatiu de joaca on line, povesti, desene animate, muzica si jocuri, ultimul an de gradi, primul an de scoala

miercuri, 22 februarie 2012

Ce-as vrea eu, ce-ar vrea mama si ce o sa alegem in cele din urma...

Ce as vrea eu
De cand am aflat de sistemul "step by step", visez ca sunt in clasa, cu colegii mei si ne jucam, ne jucam si iar ne jucam pana cand se face ora sa mergem acasa. Asa mi-a spus mami. Ca la "step by step" invatam prin joc. Aici ar fi de mine! Numai ca, dupa ce s-a dus si a vazut despre ce e vorba, mama nu mai e deloc incantata. Deh, nu se joaca ea, probabil ca de aceea. Cand s-a dus in recunoastere, a intrat intr-o clasa aglomerata, cu tot felul de materiale puse unul peste altul, arata ca atunci cand te muti. Erau cizmulite pe sub banci, aer inchis, un invatator cam ... depasit de situatie si multi copii calare pe catedra. Adio, "step by step". Offff!

Ce ar vrea mama
Mama ar dori sa ma inscrie la  Scoala Mihai Ionescu. Dar e undeva in zona Unirea. Noi locuim in Giulesti Sarbi, muuult prea departe. Uneori parca mi-as dori sa locuiesc altundeva, sa nu mai aud iar si iar ca noi stam la capatul orasului, ca lumea buna e de fapt in alta parte.... Dar parca tot mai dragi imi sunt curtea, gradina cu pomi, prietenii de pe strada... Greu de ales! Mi-ar placea si la Mihai Ionescu.... Doar acolo s-au inscris deja cativa colegi de-ai mei de la gradi. Dar va trebui sa taiem de pe lista si aceasta varianta. :-(

la noi in curte, vara....


Ce vom alege?
De cateva zile ne plimbam din scoala in scoala, mami da telefoane, vorbeste cu doamna educatoare... nici nu stiu la ce scoala sa-mi mai doresc sa merg. Mami, matusa, bunica, toata lumea e in alerta; ba chiar si vecinul, tatal prietenului meu Marian, vine cu sfaturi ... numai tati e calm si se uita la ele zambind. Zice ca ar trebui sa merg la scoala unde a mers si el cand era ca mine, la capatul tramvaiului. E la 10 minute de casa, nu faci o jumatate de zi pe drum, iar cine vrea sa invete, zice el, invata si la o scoala de tara (ca mami, de exemplu). Pare ceva foarte important scoala asta. Eu, pana la urma, voi merge acolo unde se vor decide ei, numai sa nu ii mai vad atat de emotionati si dezorientati. Vom merge unde vom merge si gata.
Va anunt indata ce voi afla si eu ceva. ;-)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu