spatiu de joaca on line, povesti, desene animate, muzica si jocuri, ultimul an de gradi, primul an de scoala

sâmbătă, 16 iunie 2012

Vine vacanta mare 2012!

Peste o saptamana intram in vacanta. Ce bucurie! Sau... ce tristete :-(. Pentru unii dintre noi este ultima vacanta de pitici. Si dupa cum bine spune cantecelul pe care il repetam cu doamna educatoare "Pe vaporul clasei I-a/ Ne-mbarcam cu totii voiosi/Lasam gradinita noastra/Celor mici si plangaciosi".

Plangaciosi or fi ei cei mici dar nici cei mari nu se lasa.... de exemplu mama. Ea e foarte emotionata si ne-a cerut voie sa planga toata ziua in care voi incheia gradinita, precum si toata ziua in care voi merge la scoala pentru prima oara. Ii dam voie, doar o data devine si ea mama de scolar in viata ei. Asta pana ne prinde puternic din urma fratele meu, Emisor.

Iata ca m-am luat cu vorba si uitasem ce vreau sa va spun. Daca ma cautati in saptamana 24-30 iunie, intre orele 18,00 - 20,00  nu ma veti gasi acasa. Voi urma cursurile Scolii Biblice de Vacanta organizate de Biserica Noul Grant din Bucuresti, Str. Lucacesti, nr 32 (din Crangasi).

Povestea lui Noe

Jertfa lui Avraam

Visul lui Iacov

Micutul Moise

Rut

Astazi am impartit invitatii celor mai buni prieteni ai mei. Le-am spus ce va spun si voua: ne vom juca, vom confectiona diferite lucrari origami, vom participa la concursuri, vom invata cantecele, poezii. Vom pregati si o serbare de final la care se vor acorda premii, diplome si, cel mai important lucru, vom afla despre personaje din Biblie care au ales sa asculte de Dumnezeu in cele mai importante momente din viata lor.

Vino si tu daca nu ti-ai programat vreo plecare in saptamana 24-30 iunie! Te astept sa ne cunoastem.

Antonio Daniel

vezi si "Vine vacatna mare 2012!" de pe jurnalul mamei mele :-)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu