spatiu de joaca on line, povesti, desene animate, muzica si jocuri, ultimul an de gradi, primul an de scoala

joi, 23 august 2012

Era si vremea...

Buna ziua,

Nu am mai intrat de mult pe pagina mea sa va salut, vacanta e de vina, va dati seama. Ca tot vorbim de vacanta, se pare ca e cam pe sfarsite. In curand voi pasi, alaturi de alti copii de varsta mea, pe drumul spre scoala. Cumparaturile au fost facute, in mare parte. Mami a dat sfoara in tara si s-a sfatuit cu alte mamici, astfel incat ghiozdanasul, pantofiorii, camasutele cu papion, toate sunt puse la locul lor, in asteptarea datei de... datei cand le vom imbraca si pleca spre scoala.

M-am mai obisnuit cu gandul ca voi merge la scoala. De dragul ghiozdanasului cu lumini (pe care nu l-am mai dat din mana, de cum l-am zarit pe raft la Cora), de bucurie ca mami e de acord sa mergem la scoala cu bicicleta (iuhuuuuuuuuuuuuuuuu) si pentru ca nu avem prea mult de mers pana acolo, imi pare mult mai placut cuvantul asta - SCOALA.





In fiecare seara ne jucam de-a scoala. Mami e doamna de sport. Eu vin cu ghiozdanul si o intreb unde e cabina de schimb pentru ora de sport. Ea imi da sfaturi... ce sa fac daca... sau daca... Imi spune sa fiu atent la ore. Dar eu nu inteleg cum pot sa fiu atent daca un coleg ma intreaba ceva. Aici nu stiu cum o sa procedez.   Daca el ma va tot intreba va trebui sa ii raspund. Ce va zice doamna atunci? Ca eu nu sunt atent la ore? Grea misiune si atentia asta.

Pana una-alta, mai am cateva zile de hoinarit prin parcuri cu bicicleta, am auzit (dar va rog eu sa nu spuneti nimanui, ca mama tine in mare secret faptul ca.... daca nu reusiti sa tineti secret, atunci sa nu spuneti ca sititi de la mine... o sa organizam un targ de jucarii). Na ca v-am spus! Ce bucurie! In fiecare zi o intreb pe mama cand mergem la targ. Ea imi raspunde ca va veni targul la noi. Stiu ce inseamna. Ca targul va avea loc in fata portii noastre, pe trotuar. Suntem vreo 25 de copii din vecini in asteptarea zilei celei mari.

Va tin la curent cu noutatile!
Paaaa


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu