spatiu de joaca on line, povesti, desene animate, muzica si jocuri, ultimul an de gradi, primul an de scoala

miercuri, 29 februarie 2012

Copilaria



Bunã, tuturor!

Veţi gãsi aici
Iepuraşi, arici,
Ghinde şi grebluţe
Maşini şi biluţe,
Culori şi penare,
Ferme cu hambare,
Trenuleţe, cãrţi,
Semafoare, hãrţi.
Am cules de toate
Şi le-am pus în carte.
Construind aici
Lume de pitici.
Bun venit, amici!
Bone şi mãmici,
Tãtici şi bunici!





Hai afarã!

Vedeţi voi ce soare
Se aratã-n zare
Şi iarba cu flori
În multe culori?
Vedeţi cerul, sus,
Ce frumos e pus?
Câte pãsãrele
Zboarã înspre stele?
E un colţ de rai
Pe oricare plai,
E o poezie
Pe orice câmpie.
Şi-un parfum nespus
Adie de sus.
Ţie-ţi multumim, Isus!



Iepuraşi
Când Domnul i-a facut pe iepuraşi,
Cu-a lor blãniţa moale, de catifea,
Cu urechiuşe lungi şi ochisori poznaşi,
Cred c-a ştiut ce mult îmi vor plãcea.
Le-a pus codiţa cât un ghemotoc,
Iar picioruşele neobosite
Aleargã iute dintr-un loc in loc
Pe câmpuri şi pe dealuri nesfârşite.
Oh, de-aş fi fost şi eu un iepuraş
Cum L-aş fi ascultat pe Dumnezeu…
Dar sunt al mamei mele copilaş
Şi tot pe El Îl port in gândul meu.




Grebluţa

Mi-a dat Domnul o mânuţã
Tare vrednicuţã
Toatã ziua curãţã
Parcã-i o grebluţã.
Pe mãmica o ajutã
Când e treabã multã
Iar de porunca cea sfântã
Ea cu drag ascultã.
Deseneazã, îmbraţiseazã,
Mangaie, creeazã,
Manuţa mea aseazã
Si soarelui o razã.
E micã, înţeleaptã
Pe Domnul Il aşteaptã
Sã îi deschidã poartã
Spre veşnicia toatã.
Fii cu mine, Tatãl meu
Sã-i ajut mereu
Pe cei cãrora l-e greu
Fãrã Dumnezeu.



Maşina

De când mã ştiu eu pe lume,
(Nu ştiu sã spun exact,
De doi ani şi mai bine) -
Un lucru-am învatat:
Când mergem la bunici,
La munte sau câmpie
Asa-i la noi aici -
Intram într-o cutie.
Închidem nişte uşi
Şi ne uitam pe geam.
(Când eram bebeluş,
Pe-ndatã adormeam).
Iar aceastã cutie,
Nu ştiu anume cum,
Ori stie-o şmecherie,
De lasã-n urmã fum,
Ori tata când vireazã
Se întamplã ceva
Cã şi înainteazã,
Si huruie aşa: vrrrrruuumm




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu